Firemní kurzy na míru strana 6/7
Firemní kurzy na míru
Vytváření a vedení pracovního týmu
Úspěšný manažer dosahuje výsledku prostřednictvím efektivní práce svého týmu. Týmy, které mají jasně definované své cíle, jsou dobře organizovány a správně vedeny, mohou dosáhnout vynikajících výsledků. Po absolvování kurzu bude posluchač schopen:...
Plánování a řízení projektů
Projektové řízení nabízí metody a nástroje, jak uskutečnit cíle projektu - dodržet termín, rozpočet i požadovanou kvalitu. Cíl kurzu je konkrétní, měřitelný, reálný, akceptovatelný a termínovaný úkol (např. zavedení nové produktové...
Řízení osob a týmů
Celý kurz je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů.
Osoba odborně způsobilá v prevenci rizik v oblasti BOZP - kurz
Podle zákona č. 262/2006 Sb. (ZP) § 101 a zákona č. 309/2006 Sb. (zákon o dalším zajištění dalších podmínek BOZP) § 9 odst. 1,2 a 3 § 10 odst. 1, ve znění pozdějších předpisů, musí každý zaměstnavatel zajišťovat úkoly v prevenci rizik, je-li...
Interní auditor EMS (ISO 14001)
Cílem kurzu je poskytnout praktický návod na provádění interních auditů, včetně základního přehledu právních předpisů v oblasti životního prostředí. Nedílnou součástí kurzu jsou praktická cvičení rozšiřující znalosti požadavků ...
Profesionální komunikace po telefonu
Cílem tréninku je osvojit si postupy, které umožňují úspěšně komunikovat, pracovat osobitým stylem a podílet se na vytváření firemní kultury, zvládnout obtížné situace a lépe organizovat svoji práci.
Jak efektivně motivovat
Vysoká motivace pracovníků je základním prvkem úspěchu firmy. Je přitom zřejmé, že motivování členů týmu není jednorázová záležitost, ale kontinuální a dlouhodobý proces. Vytváření individuálních plánů pro jednotlivé členy týmu (zohledňujících...
Efektivní sekretářka
Nepostradatelným členem vedení společností je "výkonná sekretářka" - "Executive secretary", od níž je očekávána schopnost umět nejen efektivně řídit svoji práci, ale účinně se podílet na práci celého týmu tak, aby bylo úspěšně dosaženo firemních...
Efektivní komunikace, vyjednávání a řešení konfliktů
Cílem kurzu je zkompetentnit pracovníka pro řešením problémů či situací, se kterými si zatím nedokázal poradit. Maximálně efektivně využít...